Howdy cowboys

11 juli 2018 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Howdy cowboys!

Hier is dan het eerste bericht vanaf de andere kant van de oceaan. Momenteel wacht ik al een uur of drie in Houston, en stap ik over een half uurtje in ‘t vliegtuig richting Quito. De vlucht van Amsterdam naar Houston is als een speer voorbij gegaan. Acht uren knockie gelegen, en daarna nog een stukje van Molly’s Game gekeken (is op Idris Elba na, niet echt een aanrader). Vanwege de slaappil, is de lunch in het vliegtuig een beetje een vage herinnering. Ik weet wél dat ik alles heb opgegeten (ofcourse), maar wat het precies was? Ik geloof dat ik het wel lekker vond. Bekkie ging wel weer, half slapend of niet. Zoals het nu staat delen we een huis met drie personen (Anna, ik, en morgen komt er nog iemand). Ben heel benieuwd naar hoe het er uit ziet. Rond 23.35 land ik in Quito en word ik opgehaald door Felipe, die mij naar ‘t huis brengt. Dus voor nu.. hasta luego amigos! XOXO

1. Esme:
    Super leuk dit don!!
  2. Oma:
    De eerste hobbel is genomen mop, en overstappen is leuk want een Airport heeft iets spannends . Succes met het vervolg
  3. Ingrid:
    Hoi Donnie,
    Heerlijk hé die slaappillen haha..het is net of je niet gevlogen hebt en ben blij dat Felipe je naar je huis brengt xxx veel plezier vandaag
  4. Akkie van der Ploeg:
    12 juli 2018
    Spannend, maar heel dapper hoor! En ......... geniet er van.
  5. Mam:
    Blij dat de reis goed is gegaan liefie 😙